Alla inlägg den 29 augusti 2016

Av Annica - 29 augusti 2016 00:20

Ja, som rubriken lyder så vore de kanon om jag på nåt sätt kunde komma på nåt som kunde döda å utrota den här lömska å förbannade sjukdomen då den vägrar ta självmord.. men.. tyvärr kommer jag inte på nåt sätt.. :-/
Har nånting jättetråkigt att berätta oxå..
Min mamma har oxå fått cancer.. hon fick beskedet i fredags.. så nu har både mor å dotter cancer å går igenom behandlingar..
Otur va..??!!!
Hur 17 kan man ha så jäkla otur..??
Min mamma har ju redan gått igenom detta en gång då hon redan haft cancer en gång, då va hon ungefär lika gammal som jag e nu när hon fick sin första cancerdiagnos..
Så snälla söta folk där ute, ni kan väl vara så goa å hålla alla era tummar å tår att mamma å jag kommer ta oss igenom detta..!!
Mamma som haft de så jobbigt sedan jag blev sjuk med all oro mm å nu ska hon behöva gå igenom de själv, stackars lilla mamma.. :-(
Jag som redan va ledsen å deppig blev ju inte precis gladare av detta..
Skit sjukdom, jag hatar dig..!!!!!
Nu ska jag försöka sova så jag avslutar med bilder på mitt hjärta från svampskogen, natti natti :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards