Alla inlägg den 6 september 2016

Av Annica - 6 september 2016 22:49

Jaha... då va de dags igen då, 3 veckor går så himlans fort... :-(
I morgon e de dags för cytostatikabehandling nr 5 vilket jag inte alls har nån lust med men vad har jag för val.. :-/ e ju bara att gilla läget.. de som känns riktigt jäkla piss e att dom ökat på behandlingarna till 8 i stället för 6.. de känns såå jäkla ruttet.. :-(
Jag har kämpat så hårt hitills å verkligen försökt gjort mitt bästa för att orka dom 6 behandlingarna jag skulle fått.. jag har räknat ner för varje behandling å varit så glad över att de snart skulle ta slut men vad händer då.. jo då ökar dom på behandlingstiden.. super ruttet e de å jag vete håle hur jag ska orka de.. vart ska jag få kraften ifrån.. jag har verkligen helt tomt på alla mina reserver jag hade, vill inte mer nu..
De e så himla jobbigt med biverkningarna från cellgifterna, man blir så jäkla dålig, dom slår undan fötterna på en totalt plus den hemska värken, den e obeskrivlig å fruktansvärd :-( tror inte nån kan förstå hur de e om man inte själv varit med om de..
Hörde från min läkare i går att de e väldigt ovanligt att man gör som jag gör.. inte använder min peruk.. e tydligen inte alls många som kör utan.. jag känner som så att de blir supervarmt med peruken, känns konstigt å som jag inte kan röra mig som vanligt pga rädslan att den ska ex blåsa av mm plus att jag helt enkelt inte vill ha den å jag kan ju inte direkt påstå att de e kul att va utan hår.. jag ser ju att folk tittar till en extra gång på mig, dom funderar väl va de e för skalligt monster.. :-/
Jag ska försöka vara stark å fortsätta våga va utan peruk!!
Från de ena till de andra så tyckte jag inte att Gayas öga va nåt bättre i dag.. veterinären kommer tillbaka på fredag så får vi se vad han säger..
Konstigt att hon fått sår i ögat när hon samlar på kardborrar (sätter in bild på de).
I morgon e de sista dagen med en av medicinerna, dom andra ska hon ha tom helgen.
Nu ska jag packa min behandlingsväska å sen sussa så natti natti vänner... :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards