Alla inlägg den 8 september 2016

Av Annica - 8 september 2016 23:45

I dag ringde de från blomsterhallen ang att jag skulle få blommor utkörda.. :-)
Superkul å superglad blev jag!!
De va världens finaste bukett å den va från Stefans mamma, Lillemor :-)
Tusen tack snälla!!!
I morgon e de dags för veterinären att komma på återbesök å kolla Gayas öga, jag tycker hon har blivit mycket bättre så vi hoppas att jag har rätt..
I går fick hästarna ut en storbal i hagen å de va super smaskigt, jag tror dom stått på exakt samma ställe i ett dygn nu å mumsat ;-)
De finns ju ingen bra mat kvar i hagen alls å att stödfodra 3 hästar blir en hel del släpande med höpåsar så detta va ju kanon :-)
Från de ena till de andra så mår mina njurar inte fullt så bra.. cellgifterna har gått hårt åt dom.. e dom lika dåliga vid nästa provtagning körs en utredning igång vilket jag verkligen inte vill.. jag vill ju bli frisk å färdigbehandlad nu, inte dra igång en utredning.. tydligen så går antikroppsbehandlingen jag fick i går ganska hårt åt njurarna så därför jag får lämna urinprov ofta.. hoppas de inte blir fel på dom oxå för de orkar jag verkligen inte.. :-/
Så håll era tummar å tår åt mig att allt går bra..
Nu ska jag sova så avslutar med en bild på den fina buketten jag fick i dag, natti natti alla fina vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards