Alla inlägg den 20 september 2016

Av Annica - 20 september 2016 00:27

I morgon e de dags för mitt "mitt i mellan" prov, de e nu jag ligger som lägst å e som mest infektionskänslig...
I kväll va jag tillbaka på Ackis ing 95/96 å de kändes i hela magen så dåliga vibbar å flashbacks jag får sedan operationen mm.. de va verkligen en jobbig tid i mitt liv.. superjobbigt..!
Har nog varit på sjukhuset mer de senaste halvåret än vad jag varit under hela mitt liv...
Nu till de jag fasat för...
Om jag blir förkyld med halsont mm så måste jag in direkt pga att jag har så låga värden så kan de förvärras jättefort, därav jag måste in å få antibiotika intravenöst..
Å i dag började jag bli snorig å nysig å halsen e ilröd, svullen å värker så jag hoppas, hoppas å åter hoppas att de gått över tills i morgon för de sista jag vill just nu e att hamna på sjukhus :-(
Jag har verkligen inte tid med de nu..
Nu när biverkningarna från cellgifterna blir bättre å bättre för varje dag så skulle jag bli super ledsen om jag hamna på sjukhus :-(
Veterinären kommer ju på återbesök till Gaya på onsd å om hon säger att de e ok så ska ju jag börja rida sötnosen så ligga på sjukhus hamnar ju under understa prioriteringarna just nu...
I dag va vi å hämtade Gayas nya sadel :-) ska bli jättekul att prova den, hoppas den passar!!!!
Nu ska jag sova så jag orkar upp å ta prover i morgon så jag avslutar med en bild på fullmånen som va häromdagen (inte världens bästa kvalitet men jag knäppte bilden från soffan genom fönstret med min mobil...) natti natti vänner :-))





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards