Direktlänk till inlägg 26 september 2016

Läkarbesök.. i morgon.. :-/

Av Annica - 26 september 2016 00:02

Jaha.. då va de dags igen då för ett nytt läkarbesök.. ärligt talat så e jag lite nervös över de.. vill verkligen inte höra läkaren säga att jag behöver fler än dom 6 planerade behandlingarna.. då skulle jag bli jätteledsen :-(
Gayas öga fortsätter vi att behandla men läkningen går inte speciellt fort, tycker de borde ha blivit bättre vid de har laget.. får väl se vad veterinären säger när hon i veckan kommer tillbaka.. hoppas verkligen de ger sig så hon blir bra nån gång...
I dag blir de ett kort blogginlägg, jag e trött så jag avslutar dagens blogginlägg med ett foto på vår fina Trassel, natti natti alla vänner :-))

 
 
Ingen bild

Veronica

26 september 2016 20:08

Hej hoppas det gick bra hos läkaren . Positiva tankar till dig :-)

Annica

27 september 2016 22:22

Tack snälla :-)

 
Malin

Malin

28 september 2016 20:03

gud så fin misse..
har en katt jag oxå..en fröken,väldig lik faktist :)

http://www,pittkvist,bloggagratis.se

Annica

28 september 2016 22:31

Tack, va roligt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards