Alla inlägg den 16 oktober 2016

Av Annica - 16 oktober 2016 00:32

I dag e de exakt 6 månader sedan jag opererades.... fy böveln så jobbigt de va... de va verkligen de värsta jag någonsin varit med om... tiden efter operationen va hemsk, jag va verkligen riktigt risig... :-/
Innan operationen så trodde jag i min lilla värld att jag skulle komma tillbaka till stallet efter bara några dagar men så blev de ju inte... tog ju snarare månader...
En sväng när jag va som sämst så tvivlade jag på att jag skulle komma tillbaka till normalt igen, de va en riktigt jobbig tid :-(
Men efter mycket om å men å kämpande så började jag så smått komma tillbaka å så småningom så började livet sakteliga komma tillbaka å i dag mår jag mycket bättre å e mycket piggare :-)
På onsdag e de dags igen för ny cytostatikabehandling, förhoppningsvis den sista..
Jag vete håle hur de ska gå med en till behandling, jag vet inte hur kroppen ska orka en gång till, orka med ännu en återhämtning... :-/
Jag vill verkligen inge mera nu.. skulle göra vad som helst för att få slippa skiten...
På måndag e de dags för läkarbesöket inför behandlingen å då ska jag säga att jag inte vill ha nån mer behandling.. undrar vad hon säger om de..??!!
Jag vill inge mer... de räcker nu.. jag e trött.. orkar inte med värken längre.. de får räcka nu...
Kroppen måste ju vara helt fantastisk som ändå lyckas återhämta sig om å om å om igen... men de e jobbigt.. superjobbigt...
Har ledsnat totalt på att vara sjuk nu.. jag vill ju må bra å orka göra saker så som jag orkade förut..
Jag e less på att alltid må dåligt på ett eller annat sätt.. å så e jag superdeppig över att skiten spridit sig.. jävla skit sjukdom..!!!!
Undrar om de e nån som förstår hur jag mår, både fysiskt å psykiskt.. kanske e lika bra att ingen förstår för detta skulle jag inte ens önska min värsta fiende...
I dag har jag haft en jobbig dag... har haft kroppsvärken från hell å kan inte sova när de gör så ont men jag ska försöka igen.. natti natti :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards