Direktlänk till inlägg 17 oktober 2016

Läkarbesök å goa vänner...

Av Annica - 17 oktober 2016 10:21

I morgon e de dags för ännu ett läkarbesök... jag har ledsnat totalt på alla dessa läkarbesök så jag hoppas verkligen att denna behandlingen är den sista!!!! Skulle läkaren säga att jag behöver flera behandlingar så blir jag typ galen..!!!! :-/ så håll era tummar å tår att detta blir den sista!! 
Från de ena till de andra så ska jag skriva om en sak jag skrivit om tidigare.. mina vänner å deras skumma beteende... :-/ 
Jag förstår inte varför många av mina vänner e så konstiga.. vissa beter sig som att jag skulle ha pesten, vissa känns de väldigt konstlat med, nästan så att man får känslan av att dom tycker att de e jobbigt att prata med mig.. vilket jag aldrig upplevde innan jag blev sjuk... 
Många verkar nästan vara nervösa när dom pratar med mig men de behöver dom inte vara, jag går inte sönder av att ni pratar med mig :-( 
Undrar varför de blivit så här..?? 
Borde de inte va tvärtom..?? 
Om jag hade en vän som blev allvarligt sjuk så skulle jag bry mig ännu mera om min vän.. de e ju nu jag behöver mina vänner mer än någonsin men har dom mindre än nånsin...de gör mig riktigt ledsen... känner mig som att ingen vill vara med mig längre.. 
Annica = pestsmittad.. :-/ 
Många säger ofta till mig att om de e nåt jag behöver hjälp med så e de bara att säga till men de gör man inte, oavsett hur trött mm man är så ber man inte om hjälp för man vill ju inte vara till besvär.. 
Däremot så gjorde min fina vän en bra sak för mig, hon frågade inte om jag behövde hjälp utan hon gjorde de jag hade behövt göra å de tyckte jag va fint gjort, som en överraskning :-) 
Jag tror de e så för många som e allvarligt sjuka att man inte vill be om hjälp, man vill inte visa sig svag... hellre så vänder man ut å in på sig själv... :-/ 
Nu ska jag sova så jag avslutar med en fin bild, natti natti vänner :-))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards