Alla inlägg den 19 oktober 2016

Av Annica - 19 oktober 2016 23:57

I dag va de dags för behandling igen men inte vilken behandling som helst utan behandlingen UTAN cellgifter..!!
Dagens behandling tog ca 1 timme i stället för 6 timmar, skillnad va..??!!
Jag kan ju säga att de va underbart att de gick så fort :-)
Förut har jag varit den som kommit först å gått hem sist å sett alla andra med sina snabba behhjandlingar gå hem långt innan mig å nu e jag en av dom som snabbt får gå hem :-)
Alla på avd va jätteglada för min skull att jag just nu slipper cellgifterna :-)
Medicinen jag nu får heter Avastin å e en slags bromsmedicin, en väldigt dyr bromsmedicin... varje behandling jag får med Avastin som jag nu ska ha var tredje vecka kostar ca 50.000:- !!
Tänk er medicinen som tar en knapp timma att få kostar så mycket... jag måste va värd ganska mycket pengar just nu, guldkvinnan.. ;-)
Tur att medicinerna e gratis i Sverige!!
I morgon kommer veterinären ut till Gaya igen, han ska kolla runt å i såret på benet ifall de e de som spökar .. jag tror att de e så pga att hon inte markerade nåt innan... :-/
Efter jag hade fått dagens behandling åkte vi till Gränby Centrum å shoppade bla nya kläder å de funkar ju alltid som plåster på såren, shopping :-)
Jag tror inte att jag ännu har fattat allt jag gått igenom.. de har varit så extremt mycket sedan jag blev sjuk, allt har liksom gått i ett... kanske tar ett tag innan jag smälter allt..
mycket att bearbeta i både kropp å knopp...
Nu ska jag avsluta dagens blogginlägg med ett foto från dagens sjukhusvistelse, natti natti kära vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards