Alla inlägg den 23 november 2016

Av Annica - 23 november 2016 00:15

I helgen e de som säkerligen alla vet första advent så nu drar de igång.. :-)
Jag älskar ju att hänga upp julgardiner, stjärnor, stakar mm, julen e de mysigaste jag vet!
Å sen lite närmare julafton när man kan plocka fram allt pynt då trivs jag som fisken i vattnet, då blir jag nästan barn igen :-) Kalle, Musse å jag som far omkring i vårat pyntade hus, de e livet de :-D
Jag brukar ju varje jul sälja personliga julkulor, kulor som köparen själv får välja vad de står på dom men pga att jag varit sjuk i år så har jag inte orkat dra igång i god tid så när de va dags för mig att beställa så va ju hjärtana som e populärast tyvärr slut.. :-( å inte ska dom få in nå mer den här säsongen heller så i år säljer jag endast runda kulor...
49:- plus ev frakt kostar dom å om någon e intresserad så kan ni maila mig: dartan94@gmail.com
I dag har jag varit in å lämnat lite prover, hoppas dom e ok...
På vägen hem åkte vi bla till Granngården å köpte nya hinkar till Gaya, eftersom hon e en prinsessa så fick hon guldfärgade hinkar :-)
Stannade till på Gränby å hämtade ut min ridstövel som varit inne på lagning å de blev superbra, dom e verkligen duktiga där :-)
Så efter den här dagen e jag nu helt slut.. fattar eg att man kan bli så slut av så lite, nog borde jag orka mera.. undrar när kroppen har återhämtat sig.. undrar hur lång tid de tar...
Kanske e ganska förståligt om de tar ett tag... e ju ingen liten sak jag gått igenom.. de senaste halvåret har verkligen varit de värsta i hela mitt liv.. likaså operationen, fy håle så jobbigt de va... de va vissa tillfällen jag tvivlade på att jag någonsin skulle bli pigg igen.. nu e jag ju mycket piggare än vad jag va tidigare så de gör mig jätteglad!!
Frågan är hur länge jag kommer va relativt pigg.. hur länge ska den här jäkla sjukdomen ha mig fast i sina klor.. :-/
Jag e så trött på att vara sjuk.. vill inte va med om allt skit längre... :-(
Får se vad min läkare säger nästa vecka.. hoppas han säger att allt kommer bli bra... jag vill de.. orkar inte va sjuk längre... e så trött.. nere... hängig å deppig...
Vill att de e slut nu på den här jäkla skitsjukdomen :-(
Nu ska jag sova så jag avslutar med foton på mina personliga julkulor, maila vid intresse, OBS att jag bara har runda kulor i år, ej hjärtana..
Natti natti alla goa vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards