Direktlänk till inlägg 7 december 2016

Säga ifrån mig min medicin :-/

Av Annica - 7 december 2016 01:31

Ni som e mig trogen märkte nog att jag inte skrev nåt inlägg på bloggen i går... jag va för trött å hängig så de blev ingenting... :-/
Just nu känner jag mig bara tom pga alla "goda råd" jag denna veckan fått...
Att jag kunde vara så dum så jag sa ja till behandling med cytostatika, de e ju verkligen ett stort no, no... :-/
Jag blir så trött.. när tar de slut.. hur länge ska folk tjata på mig.. å framförallt, vem säger att de e ok att klanka ner på hur jag valt att behandla min sjukdom...
Jag börjar nästan tycka de känns som nåt sekt aktigt å de vill jag verkligen inte vara med om..
Jag tycker det e bedrövligt att en sk vän ska försöka få mig att sluta med mina mediciner å sen ta hjälp av en homeopat...
Nu lever vi ju i en fri värld å dessutom så e jag ju vuxen typ två gånger om så jag har all rätt att bestämma helt själv ang min cancermedicin å behandling...
Från de ena till de andra så har jag i dag varit in till stan alldeles själv å de gick jättebra!
Fast värken jag hade i benen å fötterna när jag kom hem va bedrövlig..men de va de värt!!
De va jätteroligt att få susa runt på stadens gator som en helt vanlig människa, så som för alla andra e en helt vanlig vardag e för mig en kraftansträngning utan dess like..
Jösses såå trött jag blev.. alltså jag kände mig helt slutkörd å ändå va jag i farten bara någon/några timmar..
Man märker vilken tid de tar för kroppen att återhämta sig... de e helt otroligt eg när man tänker på de... kroppen måste vara fantastisk..
Hur som så e jag nu klar med julklapparna å de känns så bra, varenda klapp till Stefan känns helt perfekt :-)
Själv önskar jag mig en action kamera så jag kan föreviga mina stunder på fina Gaya :-)
Nej, nu ska jag försöka sova igen så natti natti alla, jag avslutar med bild på några av Tysons julklappar :-))

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards