Alla inlägg den 11 december 2016

Av Annica - 11 december 2016 01:14

När jag fick reda på att jag va sjuk så fick jag så mycket information på en å samma gång så min hjärna blev överfull så de va tur i oturen att Stefan va med mig på dom flesta läkarbesöken för de mesta läkarna sa hade ju jag glömt efter en stund, antar att de oxå kan bero på att man e nervös, orolig mm, jag tror de e svårt att ta till sig info då så de e ju superbra att Stefan va med!
En sak av alla saker jag fick info om va att jag kan få träffa en kurator om jag vill, läkaren sa att dom flesta brukar ta den hjälpen men som tur är så e ju inte jag som alla andra, lååångt ifrån...
Annica e ju en sten tuff tjej som aldrig blir ledsen, rädd, uppgiven mm.. mig finns de ju ingenting som biter på å definitivt inte behöver jag nån kurator att prata med... för jag klarar ju allting själv...
Eller..???
Inte..???
Jag vill gärna tro att ingenting biter på mig, de finns ingenting som kan göra mig ledsen mm...
Men ack så fel jag hade... kunde inte ha haft mer fel..
De fanns tydligen nåt som kunde göra mig ledsen mm... de heter cancer å e en jävla skitsjukdom :-/
Jag hatar den.. den har förstört allt för mig... ingenting kommer att bli som de va innan jag blev sjuk å de hatar jag den jäkla cancern för..!!
Hur som så insåg jag att jag behövde en kurator så då skaffade jag mig de själv men inte en sådan som man kan prata med utan min kurator kan varken prata eller röra sig på..
Min kurator e samma som min blogg.. :-)
Jag tycker de e jätteskönt att ha ett ställe där jag kan spy galla ur mig, vad å hur jag tänker, känner å mår:-(
Även fast de kanske inte är så lätt att att prata med enbart en blogg så funkar de bra för mig ;-)
Nu ska jag försöka sova så jag orkar göra alla beställda julkulorna i morgon, jag sätter in bild på dom å örhängena å avslutar med de :-)
Natti natti alla vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards