Alla inlägg den 12 december 2016

Av Annica - 12 december 2016 00:36

Alla som känner mig vet ju att jag älskar julen å allt som har med julen att göra å då menar jag verkligen ALLT!!
Jag älskar känslan som julen ger, man känner sig nästan som barn igen, fick jag bestämma skulle jag vilja ha jul året om :-)
Julgardiner.. julpynt i massor... julklappar... godis... god mat... ja detta e ju bara en bråkdel av de jag älskar hos julen.. just nu samlar jag på gammalt julpynt, sånt som mormor hade när jag va liten.. jag har lyckats hitta några saker på Tradera vilket e superkul :-)
I normala fall så brukar jag göra pepparkakor, baka lussekatter, göra knäck å ischoklad mm men i år blir de inget sånt.. i år blir de färdigköpt knäck mm om de ska bli nåt här hemma vilket e supertrist för en knäckälskare som mig.. jag verkligen tok älskar knäck så att jag inte kan göra nåt i år e verkligen trist men de går inte... e helt kört... :-(
Jag har inte kommit tillbaka fysiskt ännu så att jag orkar baka mm... vilket gör mig jätteledsen... :-(
Jag fattar inte hur länge jag ska ha den här enorma kroppsvärken, speciellt värken i mina fötter å ben som den senaste tiden blivit värre... jag hatar den här jäkla värken å vill må bättre snart :-(
Tänk för exakt 1 år sedan...
Jag va nog sjuk redan då fast jag inte visste om de.. :-(
Usch... bara tanken gör mig illamående... jag känner mig nästan svimfärdig när jag tänker på hur länge jag säkert hade cancer utan att veta om de... så här i efterhand så märkte jag ju faktiskt att jag hade nåt i magen.. nåt som inte hörde hemma där :-/ jag kände de till å från men tänkte inte så mycket mera på de...
Jag hade tur i oturen att tumörerna tryckte på nerverna i ryggen så jag fick sån jäkla ryggsmärta, annars hade jag nog kommit till doktorn betydligt senare å med tanke på att jag hade 38 st tumörer å spridd äggstockscancer i stadie 4 så hade nästa steg varit "ten feet under"...
Den här julen kommer bli väldigt annorlunda...
Även fast jag mår bättre både i knopp å kropp så e de mycket kvar ännu att klara av... den här julen blir de inga måsten... den här julen ska jag bara ha de bra å njuta för de va så himla nära att jag inte hade fått upplevt denna julen så jag ska njuta till fullo!!
Jag avslutar med att sätta in lite foton på ett par av mina favvo julsaker :-)
Natti natti alla vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards