Alla inlägg den 13 december 2016

Av Annica - 13 december 2016 01:34

Jag kom å tänka på en sak i dag...
Förra julen, eller rättare sagt hela förra vintern så hade jag ofta ont i magen... hade problem att äta, blev mätt fort.. ofta uppblåst som en ballong... mm....
Då la jag inte ner nån större energi på de, jag lärde mig leva med det, alla människor har ju mer eller mindre ont i magen tänkte jag..
Nu, i dag så vet jag...
De va ju inge vanligt magont utan jag va med all sannolikhet sjuk redan då... :-/
Redan då hade jag cancer å alla tumörerna i buken.. men de hade jag ju aldrig ens kunnat föreställt mig, de e ju inte de första man tänker på..
Men de borde jag ju tydligen ha tänkt på...
Undrar hur de ser ut inuti min mage, måste väl ha ett ganska stort utrymme där nu när allting e borta, ena tumören va ju 14 cm i diameter...
Nu ska jag försöka sova igen så jag avslutar med fortsättningen på mina julbilder, natti natti alla goa vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards