Alla inlägg den 16 december 2016

Av Annica - 16 december 2016 01:10

Som ni säkert märkt så har jag inte bloggat på några dagar... har inte mått så bra... varit hängig å haft ont men i dag ska jag göra ett försök..
I dag har jag varit på sjukhuset å tagit nya prover igen å jag har ju varit lite ledsen sedan förra provtagningen då cancermarkören hade gått upp... den va först på 19 å provtagningen efteråt va den på 22 å i dag blev jag superglad för markören va nere på 16 vilket gjorde mig så extremt glad!!!
Från de ena till de andra så måste Stefan å jag vara riktiga storbönder...
Jag skulle köpa en ny "myströja" men den va slut på Gränby...slut på Bolandcity så vi styrde vår brumelibrum ner till Cubus på gågatan å där har varken Stefan eller jag varit på typ 100 år så de va en rolig upplevelse för de va ju massa fint julpynt i Uppsala city :-) de va jättefina belysta röda julkulor som hängde i träden, de va ett jättefint belyst träd med hängande hjärtan, de trädet va superfint!! Dom hade oxå gjort ordning stora tomtestolen som nu e redo för tomten att komma, all belysning va jättefint å helt nytt för oss men tydlgen har detta funnits i Uppsala en del år nu... kanske e Stefan å jag som e riktiga lantisar som missat detta... ;-) hur som så har jag i alla fall min myströja å byxor nu å dom e såå härliga, mjuka å varma å helt supersköna :-)
Dom nya byxorna värmer jätteskönt vilket e jätte noga nu när jag har fått sån ökad smärta i mina ben å fötter vilket jag inte förstår nåt av... de borde ju vara nu kroppen blir bättre, inte sämre i alla fall... nu e ju dom läskiga cellgifterna slut så då borde ju fötterna å bena kryat på sig men icke... tänk om de har spridit sig... tänk om jag även fått skelettcancer..
man blir lätt lite paranoid när man e sjuk... varenda liten grej så tror man att cancern blivit värre... kanske inte e så konstigt att man blir lite extra känslig... :-/
Jag har varit så glad över att jag orkat kommit igång med ridningen, jag har tom orkat rida flera gånger på en vecka å de gör mig superlycklig så då e jag så glad tills jag hoppar av å kommer ihåg smärtan...
Vissa dagar har jag så ont så Stefan måste hjälpa mig, då gör de så ont så jag kan verkligen inte gå på mina fötter å de gör mig orolig... varför blir de inte bättre...:-/
Nu ska jag sova så jag avslutar med bild på min nya myströja plus bilder på dom fina juldekorationerna inne i Uppsala.
Natti natti alla goa vänner :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards