Alla inlägg den 21 december 2016

Av Annica - 21 december 2016 00:50

I dag va de dags igen för nya prover...
Ni som känner mig vet ju att de inte e nån av mina favvo saker att göra... jag gillar inte alls att ta prover å inte e de för att jag e spruträdd eller liknande utan de e för att jag e livrädd för provsvaren...
Super orolig för vad cancermarkören ska vara på den här gången... tänk om den har stigit... skulle de vara så så vet jag faktiskt inte om benen skulle orka hålla mig uppstående... jag skulle nog totalt rasa ihop.. :-/
Från de ena till de andra så va de i dag dags för den "årliga julfesten på herrgården :-)
Vi va ju där förra året å de va roligt, mysigt å jätte trevligt å vi skulle gärna ha velat varit där i år oxå men när jag va klar hos doktorn å äntligen kommit hem va klockan nästan tajm att gå dit å då va ju jag helt slut å mega trött plus att benen å fötterna värkte så jag trodde benen skulle gå av så vi stannade hemma... tyvärr för de hade varit roligt att va där men nu e de som de e å de e ju inget jag kan göra nåt åt... :-/
I dag ringde dom som har hand om den ärftliga biten med min cancer, tror dom sa att dom ringde från klinisk genetik eller nåt sånt hette de...
Jag ska dit i januari å så ska dom gå igenom vad de betyder för mig och vilka cancer sorter de e stor risk att jag får... känns ju helt jäkla sjukt att dom i stort sett går å väntar på att jag ska få bröstcancer... enligt mig så e de helt sinnessjukt... :-(
På torsdag e de dags för mig att få behandling igen å då ska jag ta upp de här med bröstcancern å fråga hur deras plan ser ut nu å inte när de e "för sent"...
Nu ska jag sova så jag avslutar med lite kloka ord...
Natti natti alla vänner :-))



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards