Alla inlägg den 22 december 2016

Av Annica - 22 december 2016 01:06

Då va de dags igen då för behandling nr 4 med enbart Avastin...
Den behandlingen e som en fis i rymden jämfört med dom andra behandlingarna jag fått...
Provsvaren från i går kom i dag å den jäkla cancermarkören har gått upp igen.. :-(
Förra gången va den på 16 å i går 20...
Detta gör mig jättenervös... har de spridit sig eller rättare sagt ökat i massor eller va 17 e de som gör att cancermarkören har stigit..???
Nu e de ju inte mycket den har stigit å Stefan säger att han hörde min läkare berätta förut att såna här "mini ökningar" inte e oroande, de e värre om den hade stigit upp enormt mycket vilket min i alla fall inte har gjort... e ju i alla fall en sak att vrida på läpparna för!
Från de ena till de andra så red Gaya å jag ut med Jessica å Bernard i dag å trots superpigg häst som höll på att krypa ur skinnet med regn å blåst ovanpå de så skötte sig Gaya bra!!
De enda med Gaya e att hon har kommit på att man kan hoppa å bocka efter varenda dike ;-) hon blir såå glad å stolt varje gång hon klarar de så hon måste fortsätta ett par gånger till efteråt ;-)
Nu ska jag sova så natti natti alla vänner :-))



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards