Alla inlägg den 23 december 2016

Av Annica - 23 december 2016 00:51

I dag har jag fått min 11:e behandling på ODA (onkologiska dagvårdsavdelningen)...
De e som jag nyss skrev 11:e behandlingen totalt men de e den 4:e jag får där jag enbart får Avastin å innan de fick jag ju 7 st cytostatikabehandlingar å att få enbart Avastin e som en fis i rymden i jämförelse mot när jag fick cytostatikan oxå...
Nu slutade ju inte jag med cellgifterna för att jag inte behövde de längre utan de va ju pga att min kropp sa ifrån, den mådde för dåligt helt enkelt så vi har gjort ett uppehåll för tillfället men jag önskar ju självklart att cancern håller sig i skick så kanske de räcker med bara Avastin å jag kan få slippa flera cellgiftsbehandlingar..
Håll era tummar å tår å be till alla högre makter som finns att jag slipper gå igenom denna helvetiska behandling igen... :-/
I dag under tiden vi va på sjukhuset å jag min medicin så kom våra vänner, Sören & Misan å de va jättekul att träffas, dock så va de alltför länge sedan vi träffades vilket e pga att jag varit dålig å inte orkat :-(
Men jag håller på å bygger upp kroppen nu så förhoppningsvis tar de inte alltför många århundraden innan den e i alla i bättre skick än nu å då kan vi träffas å åka på picnic mm :-)
Fick i dag reda på att medicinen jag får kan ge extrem trötthet å de stämmer ju väldigt bra inpå mig...
Skulle inte Stefan väcka mig på morgonen skulle jag lätt kunna sova dygnet runt men jag proppar i mig vitaminer plus allt annat så förhoppningsvis e jag pigg som en mört snart!!
Nu ska jag sussa så natti natti alla fina vänner :-))




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards