Alla inlägg den 24 december 2016

Av Annica - 24 december 2016 01:15

Då va uppesittarkvällen snart slut å jag blev en bil rikare, eller rättare sagt så fattades de bara 1 nr i både bingo 1, 2 å 3 så eg borde jag ha fått en bil tycker jag.. ;-)
I dag har de varit lugnt å skönt :-)
Alla julklapparna har varit klara i ca 2 veckor å all julmat handlade vi för några dagar sedan så i dag har vi bara kunnat chilla å laga lite mat, jag äter ju inte kött så jag brukar göra sånt jag tycker om bäst å så brukar jag "jula till de", Stefan han gör ju både revbensspjäll, Jansson, köttbullar, skinka mm... i år köpte han färdigkokt skinka, annars brukar han koka den själv.
I dag ett blombud hem till oss med en jättefin julgrupp, vi blev överraskade å jätteglada, tusen tack snälla Lillemor :-)
Jag har funderat lite å den senaste tiden har min fot å benvärk varit extremt dålig... även resten av kroppen värker så jag nästan blir tokig... jag e såå trött, eller rättare sagt så kan ni i stället läsa medvetslös för de e snudd på att jag är de.. :-/
Jag fattar inte varför jag har sån värk i kroppen, de e ju nästan som när jag gick på cellgifterna men den värken borde ju va över nu då de e ett tag sedan jag fick sista behandlingen...
Jag känner mig som världens sämsta människa som inte orkar å klarar nånting.. världens värsta slöskalle...
Kroppen e så trött å har så ont... efter en dag mår mina fötter å ben fruktansvärt.. ibland kan jag inte gå ordentligt utan måste gå via alla möbler som hjälper mig framåt... :-(
De e ju nu jag ska piggna på mig å bygga upp mina krafter igen men de e inte så lätt när kroppen inte orkar ett smack...
Stefan går ut med Tyson, han mockar, tar mina ut å insläpp mm å vad gör jag..?
Jo jag ligger lika platt som en pannkaka å knappt kan röra mig å jag känner mig så himla dum, dålig å värdelös som inte pallar nåt... vart har den "vanliga Annica" tagit vägen :-(
Likaså humöret e ju verkligen inte på topp... de känns som att jag inte e värd en härlig jul å definitivt inte några julklappar... :-/ man får inga julklappar när man e en slöskalle, man e inte värd nåt då :-(
Precis så känner jag mig just nu.. dålig... sämre.. å katastrofal...
Stefan säger att de e pga att min kropp behöver bygga upp sig med näring mm men jag förstår inte varför detta börjar nu :-/ vissa stunder på dagarna så mår jag snudd på sämre än vad jag gjorde veckorna mellan cellgifterna... :-/
Hur som så e de inge kul att må så här dåligt vareviga dag... jag har ledsnat på de nu.... :-(
Känns inge kul alls.?
Ja, ja... nu ska jag sova så jag orkar va med hela julafton :-)
Natti natti alla goa vänner :-))
GOD JUL!!




Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards