Alla inlägg den 25 december 2016

Av Annica - 25 december 2016 01:27

Ja, då va årets julafton slut å jag har haft en fantastisk dag :-) den har varit lugn å mysigt skön med fina klappar, go mat å självklart Kalle Anka :-)
Dagen började med att jag hade sån extrem kroppsvärk så de tom nästan kändes som när jag gick på cellgifterna :-( när jag skulle gå upp å ta min morgonmedicin så gick de inte fort... kändes som mina fötter å ben skulle explodera... :-( så de va bara till att krypa ner i sängen igen tills medicinen hjälpt mig lite...
Jag e ju en "sån" som även slår in katternas å Tysons julklappar å Tyson klarar ju av att öppna dom utan problem men katterna brukar jag få hjälpa lite ;-)
Jag fick perfekta julklappar, precis de jag ville ha, bla en action kamera som jag har velat haft länge nu så jag kan ha den på hjälmen när jag rider, kan bli ganska roliga filmer när man håller på å rider in en häst ;-)
På måndag tänkte jag åka in på mellandagsrean å titta på mobiltelefon, e lite inne på att köpa en ny iphone men dom e ju ganska dyra... jag har ju kontantkort så då blir de ju ett annat pris än om man binder sig vid abonnemang å jag e allergisk mot abonnemang då de i slutändan blir dyrare än att köpa kontant... visst att man inte betalar så mycket per månad men när man väl betalat för den tiden man bundit sig för så blev de dyrare än att köpa "loss" telefonen direkt... Stefan har precis köpt nya Samsung å innan han köpte den så räknade vi ut vad som skulle bli billigast i längden å de blev definitivt inte abonnemang... :-/
Från de ena till de andra så fick vi världens största paket av mamma som va smockfullt med saker, de va mycket julsaker å de tycker jag e jätteroligt att få för dom har ju så mycket finare saker i USA :-)
Nu ska jag sova så jag avslutar med ett foto från i dag då Tyson å jag önskar er alla en GOD JUL (OBS så mycket hår jag har fått!) natti natti alla goda vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards