Alla inlägg den 31 december 2016

Av Annica - 31 december 2016 00:49

Just nu går en film på tv som heter, "Ett päron till farsa på semester i Europa" med bla Chevy Chase å jag verkligen tok älskar päron till farsa filmerna, han e ju såå sjukt bra Chevy Chase :-)
Jag kan varenda en av filmerna i stort sett utantill å den absolut bästa filmen e "Ett päron till farsa firar jul", den filmen e enligt mig den absolut bästa julfilmen ever, den filmen kan ge mig julkänsla även mitt i sommaren!!
För övrigt så tycker jag att Chevy Chase e en av dom bästa komedi skådisarna från 80-talet, kommer ni ihåg "Fletch" filmerna..?
Där e han ju oxå en gudagåva till komedierna :-) de va tider de... jag tycker inte de görs såna här liknande filmer längre, tyvärr.... :-(
Från de ena till de andra så har jag haft en liten "beställardag" i dag...
Börjar få slut på dom flesta av mina mediciner så de va dags att beställa nya recept å de e en himlans tur att jag har frikort för mina cancermediciner e inga billiga grejer..
Beställde oxå lite vitaminer, mineraler mm från Bodystore.se (Gymgrossisten) då dom jag har hemma börjar sina.
Sedan jag blev diagnosticerad med cancer så va de första jag gjorde att kolla upp å vilka vitaminer, mineraler som ev kan hjälpa mig att få bort den jäkla skit sjukdomen men man får inte glömma att ALLTID prata med läkaren innan nåt nytt preparat börjar tas för de kan krocka med cancermedicinerna...
Så självklart har jag kollat upp allt jag äter!
Ex så äter jag D-vitamin som bla hjälper mig att återbilda skelettet som blir urkalkat av cellgifterna, även magnesium som hjälper till vid nervskador å likaså vitaminen B6, äter även zink som hjälper immunförsvaret plus en miljon andra tillskotter oxå som ex gurkmeja å åkerfräken vilket innehåller mycket kisel å kisel i sig hjälper till att bilda vita blodkroppar vilket jag verkligen behöver... har även chaga (sprängticka) men när man e konstant illamående å nära till att kräkas hela tiden så e chaga verkligen ingen hit... ;-) de smakar otroligt illa..!!!
Nu ska jag sova igen så jag avslutar med lite julbilder (julgruppen som e på ena bilden kom hem till oss med blombud från Stefans mamma dagen före julafton, jättefin e den) natti natti vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards