Direktlänk till inlägg 5 januari 2017

Ferrero Rocher :-)

Av Annica - 5 januari 2017 00:48

Ferrero Rocher..!!!
Å jösses vad jag älskar dom, de finns verkligen inget godare än dom i helaste hela världen ;-)
Dom e verkligen Guds gåva till alla choklad älskare!
Jag skrev ju ingen blogg i går, jag va så trött så jag somnade ganska tidigt... :-/
Hur som så går de väldigt bra med Gaya just nu vilket gör mig jätteglad för vi har ju haft en del motgångar med skador å sjukdomar å de vill vi inte ha tillbaka igen!!
Hon va jätteduktig i galoppen å började slappna av mm superskoj e de tycker jag :-)
De ska bli jättekul att den här gången ha hästen kvar efter inridningen å få ha en "riktig" häst :-)
Vi har ju alltid haft unghästar men sålt när dom varit klara men den här gången e de helt annorlunda för den här gången ska min fina flicka bo kvar hos mig forever, om allt går som jag vill å både hon å jag får vara skade å sjukdomsfria så kommer nog Gaya bli den sista hästen jag har i livet... när hon e gammal e jag pensionär å då kanske man har kommit på annat man ska pyssla med på ålderns höst..
Från de ena till de andra så va jag i dag in till Hööks å handlade ett par nya tyglar, jag har ju precis köpt ett nytt träns men dom tyglarna som följde med har ju samma storlek som huvudlaget å där har hon ju full men full tyglarna blir för långa å alltför bökiga att hålla på med så i dag swishade jag in till stan å köpte nya, jag som eg e en westertjej gillar inte stolptyglar, gummityglar mm utan jag e ju van vid släta tyglar så de blidde så även de här gången :)
Ska bli jättekul att prova dom i morgon alt på fredag, jag längtar så!
Nu ska jag sova så jag avslutar med en bild på mitt favvo godis :-)
Natti natti :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards