Alla inlägg den 7 januari 2017

Av Annica - 7 januari 2017 00:13

I dag har de varit kallt, bedrövligt kallt... de e som att de inte finns nåt mitt emellan utan antingen så e de plusgrader å regn eller så e de -20 grader... vart tog dom härliga vintrarna vägen som vi hade förut när man va liten.. :-/
Fast som tur va så steg ju temperaturen under dagen så de gick att rida på em utan att frysa ihjäl :-)
Vi va ute ganska länge, härligt va de!
I morgon ska vi in till stan å göra lite ärenden plus handla lite mat så kylskåpet kan få bli lite påfyllt..
Från de ena till de andra så kan jag avslöja att de kommer bli förändringar i bla mitt liv å de känns super bra å de kommer bli perfa, för mig i alla fall.. ;-)
Ang min fot å bensmärta (neuropati) så tycker läkarna att de e för mycket smärta jag har så han blev lite orolig å skickade mig till röntgen, på måndag ska jag röntga mig...
Jag har inte alls nån speciell lust till de men va 17 har jag för val..??
Jag vet ju varför dom vill att jag ska röntga mig å de e ju just de jag e så nervös inför.... :-/
Men, men... de e väl bara att bita i de sura äpplet å hoppas på de bästa...
Natti natti alla :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards