Alla inlägg den 10 januari 2017

Av Annica - 10 januari 2017 23:35

Jag har ju dom senaste dagarna skrivit att de e stora förändringar på gång å att jag inte kommer kunna rida på ett tag, inte ens kunna träffa Gaya eller vara i stallet på ett tag men ack så fel jag hade... jag fick "avslag" så de blir inga stora förändringar i mitt liv just nu... tyvärr... de enda positiva med de e väl att jag i alla fall får träffa å rida min fina pålla!
Så vad va de som skulle hända i mitt liv då...
Jo, läkaren sa häromdagen att de kunde va dags för min bröstoperation nu å då skulle de gå snabbt undan med inläggning typ i går men i dag ringde läkaren å de blir ingen operation nu... enligt mina provsvar så orkar inte min kropp de just nu utan den måste återhämta sig ett tag till... :-(
Så de blir nya prover om ett tag igen plus ny mammografi tills jag får tid hos Klinisk Genetik så ska dom utreda vidare hur snabbt jag behöver å kan opereras... :-/
Fuck... så ledsen jag blev... jag hade sett fram emot operationen så enormt mycket... jag vill ha bort dom nu..!!!
Fattar inte vad dom väntar på... väntar dom tills cancern ploppar upp där oxå så fattar jag inte hur dom tänker för e min kropp för dåligt återhämtad för en operation så förstår jag inte hur dom har tänkt att jag ska klara av att gå igenom en lika tuff cellgiftsbehandling igen...
Operationen jag gjorde tog mååånga timmar å komplikationer uppstod både under å efter operationen, jag fick ju hjärtstillestånd på uppvaket så jag hälsade på mormor en liten sväng å de va en bedrövlig period tiden efter operationen men ärligt talat så va cellgiftsbehandlingen betydligt värre..
Så vi får väl se vad, när å hur de händer nåt...
Men tänk er själva om läkaren sa att de e 85% risk att du även får bröstcancer... inge kul alls e de.. :-(
Gaya måste ju tro de brunnit i huvudet på mig då jag berättade för henne häromdagen att jag skulle opereras å att de e Stefan som tar hand om henne nu å så kommer jag i morgon ;-)
Nu ska jag sova så natti natti alla :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards