Alla inlägg den 15 februari 2017

Av Annica - 15 februari 2017 00:36

I dag va de ju den berömda kärleksdagen, alla hjärtans dag...
De e fint att kärleken får ha en helt egen dag men ärligt talat så skulle jag bli ännu gladare om jag fick blommor, presenter mm en "helt vanlig" dag för jag tycker eg inte att man ska behöva ha en "påtvingad" dag då alla ska ge varandra saker utan sånt tycker jag ska komma naturligt i ett förhållande, att man kan ge varandra nåt nån gång ibland... de behöver varken vara nåt stort eller dyrt utan de kan räcka med en liten men personlig sak...
En sån sak som jag aldrig kommer att glömma är när jag låg på sjukhuset å hade opererats å Stefan skickade go natt foto på sig själv å Lennox, de va så extremt mycket känslor i det fotot... man ser oron, smärtan, saknaden å sist men inte minst den kärleken som finns...
De fotot gjorde mig jätteglad men samtidigt väldigt ledsen...
Men de betydde super mycket för mig!!
Jag sätter in de fotot längre ner.
I går va Gaya å jag å upptäckte elljusspåret å de va ju superfint att rida där :-) dit går vi nog i morgon igen!!
I dag har jag varit på plantagen å bla handlat alla hjärtansdag blommor till mig själv, e mycket bättre å köpa dom själv så man får de man vill ha :-) efter de fick jag ju äran att träffa min fina vän Suss, de e alltid roligt att träffa dig, du e alltid så go å glad :-)
I dag har de varit en helt ok dag :-) trots att jag inombords känt mig nere, deppig å ledsen... eller rättare sagt så e jag livrädd inför proverna plus att jag e orolig inför besöket på Onkogenetiska på fredag... :-/
Ja, ja...
Nu ska jag sova så jag avslutar med fotot jag skrev om ovan plus på mina egenköpta alla hjärtansdag blommor till mig själv, natti natti alla :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards