Alla inlägg den 27 februari 2017

Av Annica - 27 februari 2017 00:35

Nu i veckan som kommer så får jag nog svar på röntgen... :-/
Gulp...
Ärligt talat så e jag super nervös inför svaret... har nog aldrig varit så här nervös... inte ens en endaste gång sedan jag blev sjuk, inte ens innan operationen... :-/
Jag hoppas så innerligt att dom inte hittar nåt.. förutom den jag redan har vid nyckelbenet...
Jag orkar inte gå igenom en omgång med cellgifter igen... min kropp kommer gå under då.. jag e för trött...
I torsdags va de dags för behandling igen, de gick bra men dock så e ju biverkningarna inte lika lätta att ha :-/
Hela min mun å tunga e som ett enda stort sår... e människoplågeri att bara borsta tänderna.. då blöder de så mycket så man skulle kunna tro jag nästan förblöder.. plus att jag får ont i benen å en massa andra biverkningar som inte heller e nå roliga å vissa utav dom håller jag till mig själv då de e lite privat...
From den här behandlingen har läkaren ökat på mina läkarbesök vilket känns lite si sådär.. de känns bra på ett sätt samtidigt som de e ledsamt för de betyder att de inte blivit bättre.. :-(
Hur som så försöker jag rida så mycket som jag orkar å de går bra :-)
I dag tränade Gaya å jag på bla formen å lite lösgörande å de gick jättebra, Gaya va duktig å gjorde sitt bästa :-)
Jag måste ju säga att hon e en väldigt lugn å cool tjej vilket jag älskar henne för!!
Hon e verkligen ett av mina lyckopiller, hon fyller på mina energidepåer bara genom att vara :-)
Gaya har i alla fall aklimatiserat sig väldigt bra i nya stallet å i nya flocken, dom e ju 5 st hästar så hon har ju nästan alltid nån att leka med.. :-)
De e så otroligt lugnt i hagen, alla hästarna e väldigt lugna å harmoniska, jätteskönt e de!
Nu ska jag gå å sova så jag avslutar med foto från behandlingen i torsdags å ett från ridturen i går.
Natti natti alla goa vänner :-))





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards