Alla inlägg den 1 mars 2017

Av Annica - 1 mars 2017 00:45

Jag e så otroligt less på denna skitsjukdom... den har bara fört med sig skit, skit å ännu mera skit... :-/
Varför blev just jag sjuk å varför försvinner det inte..?
Jag orkar inte en "vända" till...
Jag har ledsnat nu.. tappat min kämparanda... har ingen ork kvar...e trött nu... de räcker nu... glädjen e borta, bara sorgen kvar... hur många motgångar ska man behöva palla med...
Jag har ledsnat på att vara clown...
Att varje dag sminka på mig ansiktet å låtsas att allt e bra fast de egentligen e ett världskrig som pågår inom mig... tankar som snurrar hela tiden...
Jag brukar inte vara den som låter mig bli nedslagen men nu har jag verkligen nått gränsen till hur mycket jag pallar med :-/
Den "normala" Annica brukar inte mycket bekomma men nu måste jag erkänna mig nedslagen, på flera plan..
Nu ska deppiga jag gå å försöka sova så natti natti alla :-))

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards