Alla inlägg den 26 mars 2017

Av Annica - 26 mars 2017 00:42

Då va de dags då... nästa vecka... :-/
Har fått tider till strålningen...
På onsdag ska jag till strålningsläkaren å gå igenom mitt strålningsschema, dom ska rita på mig plus att jag även ska röntgas igen.. så mycket som jag har blivit röntgad sedan jag blev sjuk så blir jag väl självlysande snart...
Den 11/4 april e min första strålningsdag, jag kommer bli strålad 1 gång per dag, månd-fred så de kommer bli ett jojo åkande fram å tillbaka till sjukhuset ett tag, hur länge jag ska strålas vet jag inte ännu... :-/
Jag har inte alls nån lust att gå igenom de här oxå men vad har jag för val..?
De e som kniven mot strupen... :-(
Jag kommer ju få "brännskador" av strålningen så jag har blivit rekommenderad att smörja på Aloe Vera, bla så har ju min mamma precis gått igenom en strålningsbehandling på 33 gånger å hon smörjde på Aloe Vera vilket hjälpte jättebra å jag har hört fler säga att de ska hjälpa så jag har oxå införskaffat mig Aloe Vera after sun så hoppas vi att de kan hjälpa mig lite...
Från de ena till de andra så längtar jag så enormt mycket efter min operation!! Kanske inte så mycket efter själva operationen i sig utan de jag menade va att de ska bli skönt när den dagen e över å jag kan släppa lite på mina egna hängande hundöron... ;-(
Tyvärr så blev ju den här op nu framflyttad pga att tumören har växt så jag måste bli färdigbehandlad först innan jag kan opereras :-(
Känns så jäkla ruttet att de här kom tillbaka när de hade minskat så enormt mycket, en sväng så va ju skiten knappt mätbar å nu e dom flera cm... står jag framför spegeln så ser jag skit tumören sticka upp ovanför nyckelbenet som en stenkula... e inte alls nå roligt... har ledsnat totalt på detta nu... 1 år har de gått nu sedan jag fick reda på att jag e sjuk...
Dom senaste dagarna har jag fått tillbaka "benvärken"... den jag har fått av cellgifterna men som jag fick medicin mot å blev mycket bättre.. medicinen äter jag fortfarande men värken har kommit tillbaka :-/
Värst e de på em å kvällarna.. då e de knappt att jag kan gå utan hjälp av väggar, möbler mm.. :-(
Inge roligt alls e de... jäkla ap värk.. jag har ju oxå värken i låret kvar sedan operationen.. där dom ställde "värme" plattan under operationen, nåt har hänt där med nerverna men enligt läkarna så ska de kunna bli bättre så jag hoppas på de..!
Nu ska jag sova så jag kanske kan orka plantera lite i morgon när de ska bli så fint väder som 19 grader, då måste man ju passa på att vara ute!
Natti natti alla goa :-))



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards