Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Annica - 11 juli 2009 18:59

Halloj !


Nu är det dags för ännu en familjemedlem att presentera sig och det är lilla jag.

Jag heter Dartan och och är en ridtravare på 15 år som just nu går på bete och äter gräs hela dagarna tillsammans med min lilla kompis Akke på 2 år.


Jag såg att Tyson hade skrivit i första inlägget att det var svårt med tangenterna med hans stora tassar, MEN HALLÅ !!! Hur lätt tror han att det är när man har hovar då...??


Ja, ja tillbaka till vardagen...


Häromdagen när mamma var ner så tyckte hon att jag var så smutsig, fast jag tyckte att jag var jättefin, jag hade fått rulla mig många gånger för att lyckas lera ner mig så pass mycket ;-)


Mamma la ner lååång stund på borstning och putsning och hon tyckte att jag blev jättefin, hmmm, det tyckte inte jag så det ändrade jag på ganska snabbt ;-)

Tur att mamma tog kort så att hon minns hur jag ser ut när jag inte har lera täckt över hela kroppen...


Nu måste jag gå till gräset då magen skriker ( jag har ju faktiskt varit utan gräs i flera minuter... ) så vi hörs snart igen.


Kramar Dartan




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards