Alla inlägg under oktober 2018

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända..
Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-(
Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in..
De här e absolut en av de värsta sakerna jag varit med om.. de e så fruktansvärt tomt här hemma.. ingen som vill busa.. e med i köket.. möter oss när vi kommer hem, hans bädd e tom mm..
Han va en del av oss, han va vårt "barn", vårt allt..
Dagarna efter han flög till himmelen har varit så tomma å långa.. :-(
De gör så sjukt ont i hjärtat...
Hade de inte varit för Gaya så hade de inte ens funnits nån anledning längre att gå upp ur sängen på morgonen..
Sov gott älskade Tyson, jag älskar dig mest av alla hundar i hela världen!
Du va den roligaste, busigaste å mest gosigaste vän!
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, min älskling!!

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards