Alla inlägg den 7 april 2010

Av Annica - 7 april 2010 20:41


             


Så jävla värdelöst...


Det är precis vad det är...


Jag hatar det...


Vill inte...


Men..


Nu finns det ingen återvändo, lika bra att få det gjort...


Jag har ju gjort det så många gånger nu så man kan ju tycka att jag borde vara van...

Men icke...


Vad är det jag har gjort så många gånger då...??


Jo.. Benmärgsprov.... Helt värdelöst... Gör så jävla ont... Hatar det...


Tänk er själva om någon borrade sig in i ert höftben, skulle inte vara så skönt va..??


Trots bedövningen så känner man hur dom "gräver" sig in i ens skelett och när dom sedan tar provet så är det en sådan underligt obehaglig känsla som inte går att beskriva...

Sen kan man knappt röra sig på ett tag...

Trist  


Ja, ja... I morgon vid den här tiden så är det i alla fall över 


Må så gott 

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards