Alla inlägg den 6 augusti 2010

Av Annica - 6 augusti 2010 20:28


         


Egentligen så är jag ju ingen expert på hur man godast tillagar varken testiklar eller öron så jag droppar det  


Men förhållanden är ju alltid ett intressant ämne...


Stefan och jag har ju precis firat 20-årig förlovningsdag vilket är jättekul, 20 år är ju faktiskt ganska lång tid...


Och hur gör man då för att hålla kärleken vid liv så länge..??


Ja du Jeanette, ärligt talat så vet jag faktiskt inte...


Jag tror att det är viktigt att man inte försöker ändra på sin partner utan man får ta att dom kanske har små egenheter som man egentligen retar sig på...


Viktigt är det ju också att man är ärlig, är något fel så måste man säga det likväl som man inte får glömma borta att också säga "bra" saker...

Man måste kunna prata om ALLT...


Göra små saker som förgyller dagen, ett gulligt sms eller varför inte köpa någon mini present helt utan anledning, det brukar gå hem hos min sambo i alla fall ;-)


Sen är de viktigt att båda parter får ha ett intresse, ex så har ju jag en häst som kostar mycket pengar och då ska ju även min sambo ha rätt att få ha en hobby...

Det finns ju familjer där tjejen har häst och alla deras pengar går dit så den andra partnern inte har råd också få ha en hobby...

Det är inte schysst...

Orättvist och jag tror att det kan bli ett orosmoment med tiden...


Eller vad tror ni andra, vad är det som gör att ett förhållande håller..??


TREVLIG HELG  






     

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards