Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Annica - 20 januari 2011 22:44


         


Skrev ju häromdagen om baksidorna som finns inom ridsporten, rötäggen, satte ju även in ett exempel på vad man inte vill se inom westernridningen och i dag tänkte jag spåna vidare på det...


Dom flesta häst galna människorna har nog inte kunnat undgå videon som visar på Patrik Kittels uppvärmning i Oktober 2009, det blev ju väldigt ett väldigt omtalat klipp...

Nu blev ju han under vissa restriktioner friad men själv så tycker jag att bilderna talar för sig själva...


Är det verkligen detta vi vill uppnå med ridningen..??

Nej, det är det inte !!!

Hur många "småtjejer" har inte honom som idol och ser detta och lär sig att det är ok..???

Skamligt, tycker jag...


Se själva och bedöm...





Av Annica - 20 januari 2011 17:49


  


Galning...


Ja, det är min lilla vovve det ;-)


Jag tror han är helt tokig...


Vi har varit ute och busat hela em och han gjorde lek inviter till snödrivorna... hmmm... tråkiga snödrivor som inte lekte tillbaka med honom...


Han är så rolig min lilla plutt, alltid så glad, man har ju aldrig tråkigt med honom i alla fall =)


Så här såg det ut i dag...


      

    

   

   


Och efter allt lekande så blir man sååå trött.....


   

      



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards