Alla inlägg den 21 maj 2012

Av Annica - 21 maj 2012 19:52

I dag fortsätter jag där jag slutade igår = uppdateringar...


Det finns så mycket som jag skulle vilja göra i mitt liv, bla så vill jag fortsätta med drag med Tyson men inte bara på vintern utan även på sommaren, ev ha en till hund att dra med...

Jag vill prova på att tävla med hund, det har jag aldrig gjort men jag tycker det verkar väldigt kul, i alla fall för en sån som mig som älskar att grooma  

I och med att min morbrors sambo är domare så har jag ju den bäste att lära ifrån   


Som sagt var så är det mycket jag skulle vilja prova på men man kan ju inte både ha kakan och äta den... pga mina skador och sjukdom så får jag ju välja så nu i våras var jag vääääldigt inne på att lämna ut Dartan på foder för att sedan gå in helhjärtat för nåt av mina andra intressen men det blir ju inte alltid som man tänkt sig...

Dartan halkade ju i hagen och gick omkull och gjorde illa sig vilket försenade allting = gav mig mer betänktetid som gjorde att det gick runt i huvudet på mig som i ett myrbo...

Hur skulle jag kunna göra mig av med den hästen som ger mig allt... den hästen som alltid gör mig glad och låter mig flyga på små moln efter varje ridtur... den snälla ( och fega ) pojken som alltid ger allt vid ridning, är positiv till hundra och framåt till tusen = skitrolig häst ! 

Hur ska man kunna göra sig av med en så härlig pojke, det går ju inte... 

Nej, han blir nog kvar ett tag till  

I helgen när jag red så var det första gången någonsin han gjorde galoppombyten på rakt spår = MYCKET STOLT mamma 

Kanske va en lyckträff  hi, hi... Skämt åsido så känns pojken väldigt bra just nu = kul !


Min prins 


       

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards