Alla inlägg den 4 april 2016

Av Annica - 4 april 2016 19:13

Jahaja, de jag önskade bara va en dålig mardröm visade sig vara sanning... :-(
I dag har jag varit å träffat läkaren å ultraljudat mm å jag har 2 st stora tumörer på äggstockarna plus att jag har massor med små cystor...
Fick även lämna prover å ett av provsvaren som heter "tumörmarkör" bör vara under 35 å jag hade nästan 700.. på lördag morgon ska jag på lungröntgen, sen bukröntgen å när de e klart så opereras jag.. dom ska ta ut alla mina tumörer, äggstockar, livmoder, lymfkörtlarna mm... stor op tydligen... vad som händer efter op å hur dom ska gå vidare får visa sig efter skiten e utopererat..
Mitt största aber e ju Gaya, hon måste ju ha sin mamma å hon kommer bli jätteledsen över att inte träffa mig på nån vecka :-( jag frågade Stefan om han inte kunde komma med henne när jag ligger på sjukhuset men han bara tittade konstigt på mig.. ;-) jag e en riktig hemmatjej å vill verkligen inte ligga på sjukhus, jag vill va hemma.. ut med skiten, väck upp mig så kan jag åka hem å kurera mig direkt efter operationen.. eller..??!!
Jag kommer ju längta hem sååå jag deppar ännu mera ihop.. :-/ plus att jag inte vill äta sjukhusmat så då får Stefan komma med matlåda typ varje dag.. plus godis, jag måste ha choklad varje dag, kanske dom kan ge choklad dropp ;)
Som ni förstår så har jag mycket framför mig nu.. mycket skit.. jävla piss vad jag hatar de här skiten.. vil inte va med om detta, skulle göra vad som helst för att få de att försvinna..
Avslutar med en klockren bild..!

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards