Alla inlägg den 13 april 2016

Av Annica - 13 april 2016 10:37

Då har jag installerat mig själv på sjukhuset å fått de obligatoriska armbandet.. prover tagna.. en miljon frågor att svara på.. kaffe å macka intaget å nu ligger jag å pillar mig i naveln i väntan på bättre tider...
I em ska jag få träffa kirurg å narkosläkarna mm, mm...
Hörs senare!!

Av Annica - 13 april 2016 00:45

Sista natten hemma med gänget nu... i morgon bitti kl 9 skrivs jag in på Ackis å opereras på torsdag...
Har lite olika känslor inför op... på ett sätt har jag accepterat situationen å känner mig redo för op samtidigt som jag på ett annat sätt skulle kunna sälja min själ till djävulen för att slippa op.. :-/
I dag har jag haft massor att göra... förbereda all mat till Gaya, bädda fint i hennes box med nya sängkläder plus att hon å jag har haft ett samtal i dag då jag förklarade för henne vad jag ska göra å att jag kommer vara borta ngr dagar, hon förstod.. lutade sitt huvud i min famn ungefär som att hon försökte ge mig trygghet mm, hon e förjäkla rar den flickan, så himla klok!
Hemma har jag packat klart allt, tandborste, sköna "lösa å lediga" kläder, snus, godis mm å självklart en surfplatta med alla kanaler man kan tänka sig :-)
De enda som inte känns ok nu e Humlan... han e ju sån mammagris.. e jag borta en timme så hoppar han upp i famnen på mig å sen e han ett plåster på mig tills vi lägger oss då han oftast ska ligga sååå nära å sova hela natten.. så de stressar mig, hur å vad kommer Humlan känna å tro..??
Jag hoppas de går bra..!!
Nu ska jag sova ngr timmar innan sjukhuset så sov gott alla vänner!
Just ja, kom på en sak.. om de e nån som vill så kan jag ju uppdatera vad som händer å hur allt går via bloggen..??
Må så gott :-))
ps, sätter in kort på kloka ord å fina Humlan.. ds

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards