Alla inlägg under september 2009

Av Annica - 19 september 2009 12:54


Kolla vad husse har köpt till mamma...


Tror ni hon kommer gilla den..???


Tass, tass / Tyson



  



Av Annica - 18 september 2009 11:06


Vår vän Manne hade en dag uppvisning för sig själv i hagen då han for runt och övade på konster Glad


Pappa lyckades få några bilder av det som vi sätter in.


Kram Akke & Dartan


        

Av Annica - 17 september 2009 20:56


Jag har varit sååå sjuk.... Gråter


Har blivit biten av någonting ( orm, geting... ) och jag mådde så dåligt...


Kunde inte stå på mina egna ben ordentligt plus att jag fick värsta nässelfebern...


Men nu mår jag mycket bättre Skrattande Har tom orkat med att jaga mina hagkompisar på em så nu är jag tillbaka !


Sätter in lite bilder på mig från sommarhagen.


Kram Akke


    

  


Av Annica - 16 september 2009 13:01


Tänkte bjussa på lite foton från tävlingen i somras Tungan ute


Kram Akke



  


  


  


  


  



Av Annica - 14 september 2009 13:18


Jaha...


Nu tycker mamma att nätterna är för kalla så nu har hon stallat in oss Obestämd


Men, men... Det är väl lika bra att göra som hon säger Flört


Bjuder på lite foton från gården !


Herrgården:


  


Stallet vi bor i:


  


Akkes box:


  


Dartans box ( min är till höger där täcket hänger ):


  


Kram på er alla / Akke & Dartan


Av Annica - 11 september 2009 13:07


Här händer det inte så mycket just nu, vi går kvar på bete men tydligen så tycker mamma att nätterna börjar bli lite för kalla nu, hönsmamma Flört


Mamma rider mig ca 2 dagar i veckan nu och det är jättekul Skrattande


Så här ser det ut:


  


Vad tror ni, har vi nån framtid i western världen eller ska jag bli hoppehäst....???


Tills vidare får ni hålla till godo med en film när jag är och löshoppar !


Kram Akke


http://www.youtube.com/watch?v=YnnNU9dgPmc





Av Annica - 10 september 2009 13:08


Mamma fick en fin blomma i dag av husse men vad är det för blomma...?


Finns det någon där ute som vet vad blomman heter?


Tass, tass / Tyson



  

Av Annica - 8 september 2009 16:18

Jag har gjort illa mig, skurit upp ena ballen...

Aj, aj, aj, stackars mig...

Men det blir nog bra för min mamma är hos mig flera gånger om dagen och plåstrar om mig och för er som inte är så haj på hästar så kan jag tala om att det är inte den ballen ni tänker på utan jag har flera stycken och den jag har skurit sönder sitter på min fot...

Det ni KILLAR, tänk er att ha flera stycken ;-)

Tills jag blir hel igen så får ni hålla tillgodo med denna film !

Kramar Dartan


http://www.youtube.com/user/elvislittleakilles

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards