Alla inlägg den 22 december 2009

Av Annica - 22 december 2009 00:03


                                      


Äntligen är nu julen här   och jag har i dag fått låna lurvtassarnas blogg !


Tänk vad jag har längtat efter julen...


Hemma är det nu pyntat och mysigt, bara granen som fattas och den kommer den med. I år ska vi även sätta fast den i taket med ståltråd pga våra "roliga" katter som verkar tro att granen är ett katt klös och klätterträd, hmm...

Förra året satte vi oxå fast den och det funkade super !


I dag har jag varit i stan hela dagen och handlat julklappar, kul :-)

Min älskade "man" ( är inte gift och med hans fart så blir jag det väl aldrig, brukar säga att det är större chans att blixten slår ner i mig... ) har jag handlat massor till och hästarna ska få ett fruktbord bestående av morötter, äpplen, päron och mandariner, MUMS !


    


Katterna ska få godismat och nya leksaker och lurvtass ska få en massa tuggben och nya leksaker :-)


Och så kan man ju undra....

Vad får jag då...

JAG VET....

ÄR GANSKA SÄKER...

Tror jag kommer få mina ridhandskar av mocca med fårull i, är ganska säker...

Även en "rumpeskonare" till sadeln tror jag att jag får, Stefan ser så finurlig ut när jag försöker pressa honom....

Men, men på julafton så får jag veta...


Sen har vi köpt en gemensam julklapp, ett tv-spel....

Så vi som är vuxna människor kommer på julafton få prova på hur dessa spel fungerar då man har pingisracket, golfklubba mm och slår mot bollen på "riktigt", kan bli spännande då jag aldrig spelat dessa "virtuella" spel ;-)

Snacka om två vuxna dårar som kommer sitta inne nu resten av vintern och spela spel ;)


  


Men, men vad gör väl det... Huvudsaken är väl att man har kul, eller....??!!


Ang uppdateringen om hur det gick för Tyson och hans vänners jakt på Rödluvan häromdagen får han berätta en annan dag, det är en lång historia....


Kram på er :-)


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards