Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Annica - 3 februari 2010 19:51

              


Hej där ute !


Jag lånar bloggen av hårbollarna i dag.


Det bara snöar och snöar, man kan i alla fall inte klaga på den här vintern ;-)

Men jag längtar nu till varmare tider.


Tråkig dag i dag...


Lika som alla andra dagar...


Tyckte jag mådde ok häromdagen och tänkte att nu blir det bättre, men dumma mig som kunde tro något sådant...


Inte har jag kommit iväg till doktorn heller, blodmottagningen sätter väl snart ut en efterlysning hos Hasse Aro ;-)

Ska försöka pallra mig iväg i morgon, jag måste !!!



Men....


Ni vet hur det är....


Man kommer alltid på något annat att göra som man för stunden tycker är mycket viktigare...


Jag satsar på att det blir en bättre dag i morgon   


Min älskade Stefan har bakat semlor till mig, mums så gott   


Han är såå snäll och jag älskar honom över allt annat på denna jord, förutom chips då.... ;-))


     

Kram   





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards