Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Annica - 26 februari 2010 18:48

          


Hej på er !


Dartan här   


Det var ju ett tag sedan jag skrev nu men jag har varit så upptagen med viktiga saker  


Jag tänkte bara berätta en ROLIG sak....


I dag har mamma och jag varit ute på vår premiärtur sedan jag skadade mig och det var så enormt kul   


Eftersom det har gått ca två månader sedan jag skadade mig så kan ni ju gissa om jag var pigg eller ej, hmmm.....  


Skitkul var det i alla fall !!!!!


Bildbevis:


  


Det var allt från mig, nu kommer matte   


Halloj alla, tänkte bara visa mitt nya inköp...


Jag har ju haft problem den här vintern med att jag halvt förfryser mina händer så nu har jag införskaffat handvärmare =)

Man "aktiverar" dom och sedan är det bara att stoppa i dom i vantarna och dom håller supervarmt i upp till ca en timme, så perfekt !!!!!

Helt suveränt för min frusna händer, ska nog skaffa två till som jag kan ha i skorna också =)


Så här ser dom ut:


  


Kram på er   

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards