Alla inlägg den 5 september 2010

Av Annica - 5 september 2010 11:54



Änglar finns, jag vet det =)


För det måste vara änglavakt man haft många gånger i livet...


Det måste finnas någon där uppe som har ett gott öga   till mig om man tänker på allt som hänt på bara dom senaste åren...


Fick ju för några år sedan in en bil som kom i 100 blås rakt in i baken på vår stillastående bil = AJ...

Vår bil blev liten...

Det var då jag skadade nacken och ryggen, blev "nåt" fel på spinalutskotten mm...


För två år sedan kom jag i galopp på finaste hästen som snubblade och jag for av som en projektil och landade på huvudet så hjälmen sprack    

Vaknade upp av att en farbror stod och höll Dartan ;-)

Summan av det blev en blödning i vänster njure och en liten blödning i vänster sida av huvudet...

Där ser man hur viktigt det är med hjälm !!!

Hade jag inte haft hjälm så hade det ju inte varit hjälmen som sprack, hmmm....


Men....


Det som var det bästa med den avramlingen var att när jag kom in på sjukhuset och dom tog prover såg dom att något var fel och det var då dom hittade "min" sjukdom och i efterhand har läkaren sagt till mig att om dom inte hade hittat den när dom gjorde så kanske jag inte hade funnits kvar på detta jordeliv så nog måste det finnas änglar...

Är inte det änglavakt så vet jag inte vad det är....


För ca ett år sedan "råkade" jag hamna under min pålle som resulterade i att han hamnade på mig...

Gjorde ont...

Summan av den upptäcksfärden blev detta:


     


Ja, detta är vad som hänt bara dom senaste åren....


När jag var liten och hade min ponny så gjorde man ju mycket färder men det är en annan historia ;-)


Men sen får man ju inte glömma min mamma som mot alla odds klarar sig gång på gång, det måste ju också vara änglavakt...


Så....


Änglar finns dom verkligen..???


JA   


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards