Alla inlägg den 11 september 2010

Av Annica - 11 september 2010 23:00


                


Mammas hjärta slutade slå...


Men deffen fick igång det igen !


Vilken jävla tur !


Jag är så rädd att det en dag inte går att få igång hennes hjärta igen...


Hennes läkare berättade att bara sedan Juli har hennes deff deffat henne över 1000 gånger   Vilken tur att hon har den....


För er som inte vet så har min mamma endast 10 % hjärtverksamhet kvar då hennes hjärtmuskulatur tog för mycket stryk av alla cellgifter hon fick för många år sedan så nu har hon en defibrilator inopererad.


Tänk att det ena som ska rädda en stjälper en i stället fast på ett annat sätt...


Jag är så glad över att hon har sin fantastiske man Michael som alltid finns vid hennes sida och gör allt för henne, han måste ha varit en ängel i sitt förra liv !


Hon har även en väldans tur i oturen att hon bor i USA då dom har kommit mycket längre inom hjärtforskningen där än här i Sverige.


Jag hoppas att detta aldrig händer min älskade mamma igen, den bästa mamman i hela världen som betyder allt för mig  


Jag älskar dig mamma  







Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards