Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Gå folk på nerverna ;-)

Av Annica - 23 januari 2011 13:38


             


100 saker du kan göra för att gå folk på nerverna...



  • Blinka vänster, sväng höger...

  • Betala Expressen med en tusenlapp...

  • Bär jeans på bröllop...

  • Kratta in dina löv i grannens trädgård...

  • Blås ut ljusen på andras födelsedagstårtor...

  • Anta att alla håller med dig, men försök att övertyga dem ändå...

  • Peta folk i örat på bussen...

  • Skicka snuskiga födelsedagskort till dina svärföräldrar...

  • Snyt dig i lånade näsdukar...

  • Be domaren i barnens fotbollsmatch att dra åt helvete...

  • Ställ din kundvagn i kassakön, och gå sedan runt och handla mer...

  • Låtsas vara hund och lukta folk i skrevet...

  • Berätta inte för vegetarianer att det är kött i pajen som du har lagat...

  • Ring dina vänner under deras favoritprogram och berätta om alla dina problem...

  • Slå aldrig av helljusen...

  • Dansa snabbt till tryckare och tvärtom...

  • Ja, inte för att det här var 100 saker men fortsättning följer en annan dag =)



     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av Annica - 17 september 2019 19:59

    Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

    Av Annica - 26 november 2018 23:42

    Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

    Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

    I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

    Av Annica - 22 juni 2018 00:15

    Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

    Av Annica - 24 maj 2018 23:48


    I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

    Presentation

    Fråga mig...

    1 besvarad fråga

    Översätt

    Diverse

    Titta in....

    Matbloggstoppen

    Länk

    Kalender

    Ti On To Fr
              1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31
    <<< Januari 2011 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Länkar

    Arkiv

    Besöksstatistik

    RSS


    Ovido - Quiz & Flashcards