Alla inlägg den 9 april 2011

Av Annica - 9 april 2011 12:33


            


Lördag 9/4 2011


Stefan har ju varit sååå förkyld den senaste veckan och jag har varit sååå glad över att jag ej har blivit smittad, MEN....


I går kom halsontet som ett brev på posten, ju längre dagen gick ju mer ont i halsen fick jag  

Känns som att varje steg är som ett maratonlopp...

Jag hatar att ha ont i halsen, det plus att kräkas är bland det värsta jag vet...


I dag blir nog Dartis ledsen för jag orkar inte rida i dag...


I går red vi i skogen med Stefan och luddtass, det är bra för snubbelpelle att gå i skogen och lyfta på fötterna...

Dartan är ju livrädd för allt vad vatten heter, vattenpölar kan man ju inte gå i, då drunknar man...

MEN...

I går hade jag gett mig fan på att få ut honom på fältet so ordagrant står i vatten och efter lite övertalning så gick det faktiskt bra och han plaskade omkring som att han aldrig gjort annat, min prins =)


 


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards