Alla inlägg den 12 april 2011

Av Annica - 12 april 2011 20:32


 


I dag är en dag som är unik...


Vet ni varför..??


Därför att just den här dagen kommer aldrig mer att komma igen, tänk på det ni !


Många säger att man ska leva varje dag som att den vore ens sista vilket jag verkligen inte gör, kanske man skulle börja med det..??

Jag är nog ett alldeles för stort kontrollfreak för att kunna göra det...


Träningen med min älskade luddtass går fortfarande jättebra =)

Men i dag har vi tränat inkallning vilket gick mindre bra, tydligen så är rådjur mer roliga än vad jag är, hmmm, kan inte förstå varför ;-)


Dartis är pigg och glad, jätterolig att rida =)

Nästa vecka ska vi åka och träna, ska bli jättekul !

Egentligen skulle vi åkt i dag men pga min förkylning så får jag så svårt med min astma så det var överkurs att åka och träna när jag knappt får luft ;-)

Jag hoppas förkylningen gett med sig tills nästa vecka !


Jag har fått en räv...

En rosa räv...

Tänk på det ni !!!!





Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards