Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

Fuck, fuck och åter fuck...

Av Annica - 7 juli 2011 22:43


        


Fuck, fuck, fuck...


Precis så känner jag just nu...


Är så jävla less på allt vad sjukhus heter, prover med för den delen...


Ibland känner jag bara för att ge upp allt, skita i allt...


Är orolig för hur jag ska klara vintern med Dartan när jag bara blir sämre för varje år som går, skulle egentligen behöva hjälp...


Mockning och ridning funkar dom flesta dagar, nu har jag ju klarat av att rida varannan dag utan jättestora problem men det är in och utsläpp som på vintern tar död på mig...

Kanske skulle jag behöva stå i ett helinackorderingsstall...


Vet inte...


Vet ingenting just nu mer än att jag är jävligt deppig och skulle kunna ge vad som helst för att i alla fall få må bra för en enda fucking dag...


Tur att man har vänner i dessa situationer =)


Jag menar då mina RIKTIGA vänner, hmmm...


Sug på det ni !




 
 
Ingen bild

pernilla

7 juli 2011 23:11

Vannen,jag onskar sa att jag kunde vara dar o hjalpa dig med dina djur o allt annat som maste vara sa tufft da du inte mar bra,hoppas sa att dom kan hitta nan medecin som gor allt battre sa du kan fa vara frisk o smartfri..hur e det med din mamma forrasten?Tanker ofta pa er...puss o kram!!

Annica

8 juli 2011 17:13

Åh, jag tänker ofta på dig med och saknar dig !
Hoppas ni alla mår bra..??
Många kramar

 
Ingen bild

Pernilla

8 juli 2011 22:32

Vi mar bara bra allihopa,Joey hade lag feber i 5 dgr o tog honom till dok o han hade halsfluss men inte ont sa han var pa jatte stark antibiotika i 10 dgr o igar var det sista dosen..skont o ha sommarlovf,alskar att ha ungarna hemma men efter sommaren sa borjar Joey "kindergarten" sa da blir det ledsamt o ensamt..men det e val lika bra o vanja sig men det e som sagt underbart da dom e hemma,nu forstar jag min mamma lite mer da hon alltid var lesen da vi gick i skolan o vi barn borjade flytta hemifran..man lever ju for sina barn o djur!! Jag kommer garanterat vara en san dar manniska som har mycket djur o pyssla om med da ungarna inte bor hemma langre..nu skall vi hen till en granne for nagra timmar o sen har Savannah en sleepover med nagra vanner..skot om dig gumman!!

Annica

11 juli 2011 20:23

Åhh, stackars liten som fått halsfluss, det är inte roligt =(
Visst gör man det, det är ju ens allt...
Vad vore livet utan barn och djur..??
Må så gott nu och var rädd om dig !
Många soliga kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards