Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Annica - 15 maj 2011 22:14


           


I dag har det nästan varit lite höstkänslor ute...

Regn och kallt...


Kom att tänka på en sak...


Tänk vad lyckligt lottad man är om man har den äran att få ha ett djur =)

Dom förgyller verkligen alla dagarna i ens liv !

Jag är såå enormt glad och stolt över alla våra djur =)

Och lite speciellt är det ju med Dartan eftersom han skulle avlivas dagen efter vi var och tittade på honom...

Ingen trodde ju att man någonsin skulle kunna sitta på honom...

Så pga allt vi har gått igenom tillsammans så kommer han alltid ha en speciell plats i mitt hjärta  


    

Men han är en riktig liten otursfågel min lilla prins...

Han har hunnit med en del saker i sitt liv....

När han var unghäst fick han en pinne som gick in i bogen och ut genom magen...

Han har nästan slitit av en sena...

Han har fläkt sig, blivit illa biten av sork mm.. listan kan göras lång men han är stark min prins, återhämtar sig alltid =)


Sist men inte minst så får vi ju inte glömma hans framgångsrika karriär på travbanan, att vinna på Solvalla är inte fy skam =)


Jag är så stolt över att du är min, bästaste pojken  


 

  

Av Annica - 15 maj 2011 12:52


                            


Shit vad jag drömde hemskt i natt...

Skitläskigt....

Undrar vad man får allt i från som man drömmer om..??

Jag drömde att Stefan och jag skulle gifta oss och precis då DOG han

Det var en fruktansvärd dröm, när jag vaknade var tvungen att försäkra mig om att det bara var en dröm och det var det ju som tur var !!!


Jag googlade på drömtydning och tydligen ska det betyda att dagen efter man drömt det så ska det regna och det stämmer ju för här har det regnat sedan fm plus att det tydligen ska betyda att man väntar en större summa pengar och det tackar jag ju inte nej till, det finns det väl ingen som gör...

Det finns alltid hål att stoppa pengarna i ;.)


Vi får väl se om min dröm stämmer eller ej...


Jag hoppas, hoppas, hoppas, hoppas det  



  

  

  

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards