Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Annica - 10 juni 2011 20:06


     


Häromdagen var det jag och i dag var det stackars Tysons tur...


Var ner till sjön och badade vilket var högt uppskattat av luddtass, det är knappt man hinner fram till vattnet innan han redan är i =)

Han är ju inte precis som Huskysar ska vara då dom flesta inte gillar att bada, hmm.. Han är ju precis raka motsatsen... Han älskar det !


Men...


Vi var nog lite osmarta som inte tänkte på vad som hände mina stackars fötter sist vi var ner...


Så...


I dag var det Tysons tur att göra illa sig...


Han skar upp bägge framtassarna på någonting i vattnet =(

Inte många sår och inte djupa men sår gör ju ont ändå...

Min lilla bebis =(

Min luddtass...


En sak kan jag ju säga...


Nästa gång vi ska bada så går vi i via stranden trots att vi har hund med oss !


Min stackars älskling...


Men han hade ändå en skön och rolig stund i vattnet...


     

  

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards