Alla inlägg den 3 september 2013

Av Annica - 3 september 2013 20:11


                                                  

E hösten här nu..?


De känns så på kvällarna i alla fall.. men visst har väl hösten oxå sin charm, tända ljus å mysa, stubbåkrar för både häst å hund =)


I dag har jag ridit min medryttarhäst igen, sååå kul vi hade!!

Hon e en tjej som e så enormt positiv hela tiden och så snäll, men väääldigt pigg å de e skitkul =)

Tack snälla Ida för förtroendet du ger mig med din fina häst, ovärderligt 


De va länge sedan de va så här kul att rida, känns som att glädjen börjar komma tillbaka nu med besked =)


Tyson tycker de e perfekt att jag inte har egen häst utan "bara" e medryttare för nu får ju han mycket mera uppmärksamhet än vad han fick tidigare, ex så har vi börjat träna lite agility vilket han älskar, han e en klipsk pojke som greppar snabbt vad han ska göra, ibland tror jag han e för klipsk för sitt eget bästa, lite adhd.. ;-)

Fina luddtass 


 



Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards