Direktlänk till inlägg 19 juli 2016

Födelsedag mm...

Av Annica - 19 juli 2016 22:57

Kom på en sak i dag...
Jag får ju min nästa cellgiftsbehandling onsd den 27/7 och den 1/8 firar Stefan å jag vår 26:e förlovningsdag plus att Stefan fyller år den 3/8 å bägge dom här dagarna kommer ju jag att missa pga att jag blir så dålig efter behandlingen.. :-(
Antar att de bästa e att vi firar allt innan min behandling..
I dag har Gaya å jag ridit ut på vår första skogstur ever, alldeles själva å utan "fegsnöre" å de gick jättebra, hon va såå duktig!!
Vi gick över diken, stockar å stenar å hon tuffade på som att vi hade gjort de hundratals gånger, mötte även en stor traktor å även de gick superbra!
Nog för att jag e partisk men jag måste faktiskt säga att Gaya e väldigt duktig för att va så ung, de e verkligen kanon psyke på henne :-)
De va så himla kul att rida, vi travade en lång bit å de gick super, hon tyckte de va jättekul :-)
Efter ridningen gick Stefan, jag å Tyson på kantarelljakt å just nu verkar hela skogen lysa i guld pga all svamp = superkul för en svampälskare som mig, mums :-)
Från de ena till de andra så har jag så mycket tankar.. så mycket frågetecken i mitt huvud.. e så mycket jag tänker å ser annorlunda på nu sedan jag blev sjuk, e helt andra saker jag värderar nu för tiden..
En sak har jag i alla fall lärt mig av min sjukdom å de e vilka som e mina äkta vänner å de uppskattar jag verkligen!!
Ni e så goa alla som hör av er, hjälper å bryr sig om mig, ni vet vilka ni är å ni ska veta att de värmer gott i mitt hjärta :-D
Hade aldrig klarat av den här "resan" utan er!!
En annan fundering som dykt upp hos mig sedan jag blev sjuk e att from nu ska jag leva mitt lev efter hur jag vill ha de, kanske kommer de innebära förändringar som e till de sämre för vissa men till de bättre för mig å Stefan å de e de allra viktigaste för mig..!
Nu ska jag snart sova så jag avslutar med några bilder från skogsturen i dag, natti natti vänner :-))




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annica - 17 september 2019 19:59

Nu va de vääldigt länge sedan jag skrev nåt här.. Så vad har hänt sedan sist..? Jo, en hel del.. Jag opererade ju nyckelbenet i december plus att dom fick ta ben från höften å dom båda har läkt jättebra :) Gaya skar ju upp hela sitt knä i januari å d...

Av Annica - 26 november 2018 23:42

Nu har de gått 4 veckor sedan bästaste Tyson lämnade oss å saknaden å hålet i mitt hjärta e så stort.. hela hjärtat e trasigt.. :-( Men de börjar läka! Tack vare en sån fin pojke som heter Lappland Dream Nitro, alias "Hasse"! En supergo å trevli...

Av Annica - 31 oktober 2018 22:55

I söndags hände de som aldrig fick hända.. Vår finaste, bästaste å älskade Tyson lämnade oss å blev en ängel.. :-( Han blev akut sjuk på morgonen så de fanns tyvärr inget annat att göra än att låta honom somna in.. De här e absolut en av de värsta sa...

Av Annica - 22 juni 2018 00:15

Förra veckan var jag på återbesök på ortopeden å fick träffa en som e expert på nyckelbensfrakturer å summa summarum så läker inte min fraktur, den har inte läkt ett smack trots att de gått ca 6 månader.. :-/ Förmodligen så beror de på att jag e st...

Av Annica - 24 maj 2018 23:48


I dag ringde min ortopedläkare med svaret på datortomografin som jag för nån vecka sedan gjorde å de va lite blandad kompott.. Trots att de har gått 5 månader sedan jag bröt nyckelbenet så har de inte läkt.. enligt röntgen så fanns de inga tecken p...

Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards