Alla inlägg den 24 september 2016

Av Annica - 24 september 2016 23:37

Nu e de inte många dagar kvar... :-/
På måndag e de dags för läkarbesök igen å på onsd e de cyto behandling igen... känns ju väldigt inspirerande.. eller inte... :-(
På måndag får jag reda på om de på onsdag blir min sista behandling eller om dom tycker att jag ska ha 8 st.. jag hoppas ju självklart på att de e sista på onsdag... jag vill inte ha mera cellgifter, de räcker nu, har ledsnat totalt nu... cellgifterna dödar ju inte bara cancercellerna utan de dödar ju allt å jag orkar inte detta jojo måendet längre :-/
Först får man behandling å mår helt ok några dagar, sen börjar dom hemska biverkningarna slå till å de e verkligen de värsta jag har varit med om.. tänk er själva hur de skulle vara om varje steg ni tog kändes som att ni gick på upprättstående knivar... konstant illamående å kräkningar... huggande brännande ilande smärta i hela kroppen, känns nästan som att jag brinner... yrsel plus att benen inte bär mig utan viker sig under mig... föreställ er hur de skulle vara att må så här... de gör jag var tredje vecka i ca 1 vecka... de e fruktansvärt :-(
Sen efter ca 1 v så piggnar man på sig sakta men säkert å sen brukar jag vara relativt "pigg" i en dryg v tills de e dags för nästa behandling å att må så här upp å ner e verkligen skit jobbigt för kroppen å nu e jag trött på detta.. orkar inte mer.. de räcker nu!!
Plus att jag vill ha tillbaka håret NU!!
Säger doktorn att jag behöver flera behandlingar så gräver jag ner mig..!
Från de ena till de andra så har jag i dag beställt nya skydd åt Gaya, hoppas dom passar henne :-)
Nu ska jag sova så jag avslutar med bild på nya skydden, natti natti alla goa vänner :-))


Presentation

Fråga mig...

1 besvarad fråga

Översätt

Diverse

Titta in....

Matbloggstoppen

Länk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards